Oto test ctroen nemo



Ekonomik ve ucuz Mini Cargo araçlar.
Ctroen Nemo,Peugeot Bipper,Fıat Fiorino Bursa’da aynı fabrikada üretiliyorlar.
Fiat’ta 1.3 Multijet, Peugeot ve Ctroen’de 1.4 HDI motor kullanılıyor.
Fiat Fiorino 75 HP lik motor kullanıyor Ctroen ve Peogeot ise 70 HP motor kullanıyor Motor güçleri yazılımla 90 HP lik güce çıkabiliyor.
Performans ve ekonomi açısından 1.3 multijet motor daha üstün ve ikinci elde satış açısından avantajlı.
Araçlar ticari ve hususi olarak piyasaya çıkıyorlar.
Hususi olanlar 1. köprüden geçişte ticari sürücü belgeler açısından faydalılar.
Tümünde yıllık vergileri bineklere göre daha yüksek ve her yıl fenni muayene yapılır.
İç hacmi biraz sıkışık,arka koltuklar yer kazanmak açısından biraz dik tutulmuş.
Bagaj idare eder seviyede.
Can sıkıcı bir yönü sürücünün dizlerinin pedallara ulaşma aşamasında koltukların da yüksek olması nedeniyle direksiyonun alt kısmına sürtünmek zorunda kalması.
Araç çok çevik değil, hızlanma esnasında yavaş kalıyor. Rampada ilk  kalkışlarda 1. ve 2. viteste çok ağır kalıyor, bunun nedeni ise düşük devirde turbonun açılmaması,Turbonun açılması için en azından 200 devri görmesi gerekir,süspansiyonları ise ticari olması itibarı ile  biraz sert araba, yüksüz seyir halinde biraz fazla hoplatıyor.
Combimix modellerinde arka bagaj camları yok.

Tercih nedenleri:
Donanımlı,konforlu ucuz ve ekonomik araçlardır.
Arka koltukların yatırılmasıyla geniş bagaj elde edilir.

Dezavantajları:
Her yıl fenni muayene yaptırılmak zorunda.
Kamyonet sınıfında geçtiği için şehirler arası yollarda hız dezavantajınız var.
Ticari oldukları için sürücülerin K belgesi alması zorunludur.


K BELGESİ
K Belgesini kimler almalı?

K Belgesi nedir?

K Belgesi nereden alınır?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

AĞLAMA DUVARINDA TÜRK PAŞALARI

Milli istihbarat teşkilatı tarihi

Oto karşılaştırma Fiat linea 1.3 multijet, cilo seymbol 1.5 DCI, Hyundaı accent era 1.5 VGT CRDI